wtorek, 20 czerwca 2017

Azure blue - lazurowy błękit

Niebieski nie należy do 'moich' kolorów, ale jak mus to mus. Już długo bawię się w kolorki u Danusi, staram się nie odpuszczać i tym razem dałam radę (mimo pewnej niechęci do koloru...).
Oto moje frywolitkowe kolczyki w kolorze lazurowym.



Nitka to bardzo delikatny turkus lub jak kto woli niebieski (gdyby na zdjęciu nie było widać to gwarantuję, że to nie jest biały), dałam też ciemniejszą turkusowa nitkę i turkusowe koraliki. 
Mam nadzieję, że całość jest wystarczająco lazurowa. ☺





11 komentarzy:

  1. Śliczne bardzo delikatne wyglądają jak małe śnieżynki pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,śliczności ,piękne ,wyglądają jak takie lazurowe kwiatuszki .
    Dziękuję kochana za udział w zabawie i pozdrawiam bardzo ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki pełne dyskretnego uroku ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja uwielbiam wszystko co niebieskie, turkusowe, lazurowe. Przyznać muszę że te kolczyki w każdym kolorze będą cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne!!! Ja podziwiam wszystkie frywolitki i niebieskie i różowe:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, delikatne i bardzo oryginalne i niepowtarzalne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne delikatne kwiatowe kolczyki ( przypominają mi kwiatki niezapominajek)
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. delikatne ale bardzo dekoracyjne

    OdpowiedzUsuń
  9. Deliktniusie, ja podziwiam, ja tak nie umiem:)

    OdpowiedzUsuń