piątek, 5 sierpnia 2016

Smakowity wisiorek

Dorwałam w końcu instrukcję na super cudną pracę frywolitkową. Może to być wisiorek lub broszka. W tej wersji prezentuję wisiorek, kolorystykę dobrałam zgodnie z wyzwaniem kolorystycznym U Danusi. Praca ogólnie nie kojarzy mi się z lodami, ale zadane kolory są - wanilia, czekolada i pistacja.


Teraz smakowity banerek.


 I jeszcze jedno zdjęcie. Jeśli chodzi o mój apetyt na lody, to jest słaby, czasem, przy jakiejś szczególnej okazji zjem i tyle. Mój ulubiony smak to wanilia.
Gdyby ktoś był zainteresowany instrukcją do tego wisiorku, to jest TUTAJ, nie jest to dokładny wzór, ale jak ktoś wie co i jak to powinien sobie poradzić.


21 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko jestem zachwycona tym wisiorkiem jest prześliczny .Ma świetny wzór i dobrze ,że podałaś linka do instrukcji,bo dziewczynki frywolitkujące z pewnością by chciały coś takiego zrobić .Ja jestem mega zadowolona z tej Twojej lodowej pracy i czekam na kolejne fantastyczne pomysły .
    Gdybyś tylko miała ochotę do możesz jeszcze jedną pracę wykonać na zabawę ,bo jedna praca już dodana,a można zrobić dwie w wakacyjnej zabawie .
    Pozdrawiam cieplutko i buziaki posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz. Jak wystarczy czasu, to jeszcze coś lodowego stworzę.

      Usuń
  3. No kochana wisiorek robi ogromne wrażenie.
    Dużo pracy musiałaś w niego włożyć.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaki boski, ten kształt, ta kolorystyka, daje tej pracy nieziemską piękność. Zazdroszczę takiego wisiorka.

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie lodowy ..jakby to była góra z loda rożka ..swietny

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał... ale piękna te frywolitkowa praca . Świetnie dobrane kolorki i prześliczny wzór. Ja co prawda noga z frywolitki ale uwielbiam podziwiać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kochana, ja nawet jeszcze dobrze nie raczkuję w tym świecie frywolitkowym, ale cały czas podziwiam, dziękuję, ze mnie odwiedzasz :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Frywolitka jest piękna, a Twój wisiorek wygląda po prostu rewelacyjnie :)
    Tej techniki jeszcze (haha) nie znam, ale podziwiam z wielką przyjemnością :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakowity wisiorek ma idealną nazwę jest mega smakowity :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale rewelacyjny wzór! Bardzo mi się podoba, również kolorystyka pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie to lepiej prezentuje się jako broszka:) Wygląda przepięknie:) ja niestety frywolitki nie opanowałam. Pozostaje mi tylko ją podziwiać u innych:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ piękny :) Ma prześliczny kształt, te skomplikowane sploty, świetnie umieszczone koraliki i jest taki mięsisty :). Ładnie też skomponowałaś kolory. Naprawdę, zazdroszczę umiejętności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Niespotykany wisiorek!Ileż w nim zawiłości, bardzo piękny i pracochłonny.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny wisior!
    u nas podobny był w lekcji- wyginam śmiało ciało;)
    trochę supłania i myślenia przy tych wzorach jest, ale efekt jest rewelacyjny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny! Jak ja bym chciała tez tak umieć..

    OdpowiedzUsuń
  16. Wisior jak zwykle zachwycający. Mi przypomina ciasteczko z wiśnią w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten wisior jest piękny! Z tymi kolorami wygląda niesamowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wisior oryginalny i radosny w swojej kolorystyce :)))
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wisiorek, ale broszka również niesamowicie pięknie by się prezentowała. Super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń