sobota, 18 czerwca 2016

Jagodowy bór - frywolitkowa bransoletka

Oj, ciężko mi ostatnio idzie robota. Robię coś tam, zaplatam te niteczki i w końcu wyrzucam robotę, bo mi się nie podoba... I na nowo. Ale... w końcu coś mi wyszło. Tym razem bransoletka, którą zgłaszam na wyzwanie jagodowe u Danusi.
Oto ona. Wybrałam opcję - jagoda i pistacja, i bardzo mi się podoba ten zestaw kolorystyczny. Udało mi się też, przy okazji opracować dokładnie wzór tej bransoletki.




Mam nadzieję, że dobrze widać, że to kolor jagodowy tej niteczki, a nie jakiś tam niebieski.
Dodam jeszcze, że jagody uwielbiam w każdej postaci i ślinka mi cieknie na myśl o pierogach z jagodami, o jagodziankach, o tarcie z jagodami itd. Mniam, mniam!


20 komentarzy:

  1. Ależ cudeńka potrafisz zrobić, a dla frywolitka jest nie do przejścia!

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowita ta bransoletka, cudna po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo,dla mnie do kwadratu,bo frywolitki są dla mnie czarną magią

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna. Rzeczywiście prawdziwe cudeńko. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna!!! Może kiedyś spróbuję frywolitki, pewnie na emeryturze znajdę czas ;) Wydaje mi się to bardzo skomplikowane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bransoletka naprawdę cudo! :) Świetnie wygląda ta jagoda z pistacjowym kolorkiem. Bransoletka po prostu łał! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie zapleciona :) Uwielbiam frywolitkę :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne frywolitkowe dzieło pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bransoletka,delikatna i widać na niej jak te dwa kolory są sobie pisane .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bransoletka:) Podziwiam tym bardziej,że na frywolitce się nie znam:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo filigranowa- gratuluję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy wzór, ślicznie się prezentuje!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna frywolitkowa bransoletka uwielbiam delikatność frywolitki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna bransoletka. Delikatnośc frywolitki nie przestaje mnie zachwycać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielka elegancja! Tej techniki nigdy się nie nauczę, podglądam więc tu i tam i podziwiam, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem fanką frywolitkowych prac i zawsze podziwiam takie cudeńka! Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń