poniedziałek, 6 czerwca 2016

Gwieździsta noc - bransoletka

Oj, zapuściłam się na wiosnę...  Pomysłów wprawdzie dużo, ale efektów jakoś mało...
Postaram się już nadrobić zaległości. Na wiosnę zawsze mam fazę na bransoletki i dziś prezentuję jedną z nich. Nazwałam ją 'gwieździsta noc', bo koraliki tak błyszczą, że miałam problem ze zrobieniem zdjęcia.





Dziś pokażę jeszcze coś z zupełnie innej beczki - mój cudny krzew. Zawsze czekam, aż zakwitnie i właśnie teraz jest jego czas - glicynia chińska.


4 komentarze:

  1. fajna bransoletka :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne frywolitki, glicyna też, ale jakaś inna niż moja. Ma takie grube kiście kwiatowe, a moja długie i wąskie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bransoletka - prawdziwie gwiaździsta, letnia noc. Podziwiam też Twoją glicynię.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń