środa, 6 stycznia 2016

Klejnot Królowej Śniegu

Wczoraj skończyłam robić moją pracę, którą nazwałam "Klejnot królowej Śniegu" i zaczął padać śnieg... Czyżby Danusia wywołała zimę z lasu swoim wyzwaniem? Kto jeszcze nie wie, zapraszam tu.
Skoro już wspomniałam o wyzwaniu, to na początek banerek.











A teraz to, co przygotowałam.

Jakoś tak mi ostatnio zeszło na broszki. Ta powstała z fantazyjnego przekształcenia wzorów śnieżynkowych. Dodałam koraliki i poukładałam jedną warstwę na drugą. Właściwie to może to być również wisior.






39 komentarzy:

  1. Prześliczna broszka, ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku przepieknie to wyszło, broszka cudna i połączenia z koralikami dodało jej jeszcze uroku. Fajnie , że już sie uporałas ze styczniową pracą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudna! aż mi więcej słów brakuje taka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Frywolitka to dla mnie czarna magia. Cudowną broszkę wyczarowałaś,a koraliki dodają jej blasku. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna broszka :) A co do zimy i Danusi to chyba masz rację ;) u mnie też się zabieliło! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi sie podoba. delikatnie i elegancko wyszło. Super praca! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna ta broszka:) Frywolitka to technika jeszcze nieosiągalna dla mnie, tym bardziej z zachwytem patrzę na te delikatne cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam się do komentarzy powyżej ... wisior prześliczny . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna broszka uwielbiam takie cuda ; ) życzę dużo cierpliwości w tworzeniu ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Śłiczna broszka ,pięknie się mieni .Mimo,że nie noszę żadnych broszek to na taką może bym się pokusiła.
    Pozdrawiam ciepluśko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna broszka :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszła prześliczna, taka śnieżynkowa broszka na zimowe dni ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. to na prawdę klejnot i to pierwszej wody- unikatowy i bardzo oryginalny czyli broszka wyszła prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dech zapiera, jest po prostu piękna, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę umiejętności, broszka jest piękna. :)
    Pozdrawiam i zapraszam też do mnie, do obserwowania i komentowania:
    http://anulapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. O mateńko toż to dzieło sztuki! Twoja broszka jest przecudna. Bardzo bardzo mi się podoba, ale ja osobiście widzę ją właśnie w roli wisiorka. Majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności najprawdziwsze! Frywolitkowa wyższa szkoła jazdy :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna śnieżynka. Świetne połączenie frywolitki i koralików. Po prostu majstersztyk.

    OdpowiedzUsuń
  19. hej, bardzo podoba mi sie ta broszka, lubię takie małe ozdoby. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Takiej piętrowej frywolitki to jeszcze nie widziałam. Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  21. Do czapeczki boska, taka frywolitka 3D !

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna, prawdziwa migocząca śnieżynka:) Podziwiam Cię bardzo za cierpliwość do wrabiania koralików we frywolitkę, której mi zdecydowanie brakuje;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie cudo,naprawdę wygląda jak prawdziwa śnieżynka,bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy broszka, czy wisior wszędzie będzie się elegancko prezentować. Sliczna

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna broszka byłaby ze mna przez cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna broszka :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudo, po prostu cudo!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie pokombinowałaś i w ten sposób powstała przecudna, niepowtarzalna broszka, wielkie brawa !

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaka piękna, faktycznie prawdziwy klejnot zrobiony z lodu i śniegu :3

    OdpowiedzUsuń
  30. Niepowtarzalna Twoja praca! Bardzo mi się podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zachwycona,prawdziwe cudeńko,od razu widać że to klejnot Królowej Zimy :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Frywolitka w pięknej kolorystycznie oprawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Fantastyczna broszka:) prawdziwy klejnot!

    OdpowiedzUsuń