sobota, 10 października 2015

Śliwkowa fantazja

Bardzo lubię fiolety, ale jak przyszło co do czego, czyli do wykonania pracy na wyzwanie Danutki, to okazało się, że fioletu mam jakieś marne resztki. Poszperałam dłużej w moich robótkach i znalazłam dwa elementy niedokończonych kolczyków właśnie w fiolecie. Trzeba było coś stworzyć i nie popełnić błędu, bo nitki mało. Efekt, mi osobiście się podoba, spróbuję jeszcze wykorzystać ten eksperymentalny wzór w innym kolorze. (Ale się rozpisałam, jak na mnie to dużo, to chyba efekt czytania wpisów na blogach wszystkich kolorystek, szczególnie Danutki, pozdrawiam!)


 Koraliki też są z fioletem, mam nadzieję, że to widać.




45 komentarzy:

  1. Piękne, misterne i bardzo delikatne kolczyki. :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię frywolitkę, śliczne kolczyki zrobiłaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Uwielbiam frywolitkowe kolczyki! Są takie leciutkie i subtelne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te kolczyki z resztek ,a ja uwielbiam zarówno fiolety jak i frwolitkę ,więc mnie się one bardzo podobają .
    Pozdrawiam ciepluśko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są piękne,ale ponieważ nie noszę koczyków,to te zawiesiłabym w oknie pięknie by je ozdabiały

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za misterna praca. Rewelacja. Delikatnośc w każdym calu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki cudne , i kolorek i wzorek , Lubie frywolitke w każdym wydaniu , dla mnie są super. !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na resztkowe w niteczkach, kolczyki z tymi koralikami prezentują się świetnie. Nawet kolorek udało Ci się uchwycić, co jest szalenie trudne. Frywolitka zawsze mnie zachwyca, ale dla niej nie porzucę swoich krzyżyków.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, proszę przestaw czas na blogu, bo jest mylący. teraz mamy godz.19.03
      Dziękuję.

      Usuń
  9. Twoje frywolitkowe kolczyki w śliwkowym kolorze bardzo ładnie wyglądają.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Frywolitkę uwielbiam, a jeszcze gdy jest w fiolecie no to po prostu słów brak. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne i bardzo delikatne kolczyki pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Frywolitkę uwielbiam, Twoje kolczyki są Boskie. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne frywolitkowe kolczyki. Są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolczyki. Zadanie wykonane i bardzo dobrze:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kolczyki. Zadanie wykonane i bardzo dobrze:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne! :) Bardzo delikatne i bardzo piękne! Odcień fioletu strasznie mi się podoba! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdraszczam... przepiękne! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię oglądać frywolitkę bo zawsze pięknie się prezentuje :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam prace frywolitkowe ... piękne kolczyki . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne kolczyki D
    Frywolitka dla mnie to jeszcze nieodkryta tajemnica :)
    Długo się rozpisałaś ??? Hmmm....;)
    To ja nie wiem jak ja się rozpisałam w ostatnim swoim poście :/
    Na kilometry chyba ;P
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolczyki, bardzo delikatne. Frywolitka jest jak mgiełka, gratuluję umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolczyki:) Jak zawsze podziwiam frywolitkowe dokonania:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczne, wyglądają tak delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniała frywolitka:) uwielbam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękna, misterna robótka :) Cudne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczne i frywolitkowe - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczne :) uwielbiam frywolitkę, choć to czarna magia dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne kolczyki,ładny odcień nitki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne!!
    delikatne i bardzo eleganckie i za to frywolitkę kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne kolczyki, taką fantazję to ja rozumiem !

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne i delikatne kolczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Niesamowite! Dla mnie frywolitka to wciąż czarna magia;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo ładne! Super wplecione koraliczki! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja to mogę tylko pozazdrościć umiejętności frywolitkowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wciąż podziwiam każdą frywolitkę. Ta jest bardzo praktyczna:))

    OdpowiedzUsuń
  36. Fantazyjne kolczyki, delikatne. Super

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne są te kolczyki, gratuluję umiejętności!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładna śliwkowa fantazja - zwłaszcza z tymi koralikami jak krople rosy :)

    OdpowiedzUsuń