niedziela, 25 października 2015

Naszyjnik Daisy

Bardzo podobają mi się prace w stylu naszyjnik-kołnierzyk, już jakiś czas temu zaczęłam go robić, ale jakoś nie miałam weny, by dokończyć. Teraz udało mi się. Kołnierzyk jest biały z białymi koralikami. Bardzo żmudnie szło robienie pierwszej części, czyli łańcuszka z ósemek, dalej już poszło gładko. 



Pracę moją zgłaszam na październikowe wyzwanie gościnnej projektantki w "Szufladzie".
Mam nadzieję, że mój naszyjnik-kołnierzyk wpisuje się w klimat lat 20-tych i 30-tych.



I jeszcze kilka zdjęć...





11 komentarzy:

  1. Przepiękny! Sama marzę o takim, może kiedyś uda mi się jakiś kołnierzyk stworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny - pasuje idealnie w temat wyzwania, po prostu cudowny
    Dziękuję za udzial w wyzwaniu
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyszłam pogratulować i tutaj. Naszyjnik jest niesamowicie misterny i estetycznie wykonany, podziwiam cierpliwość przy dzierganiu ;) To jest dokładnie to, co lubię - praca bogata w detale, ale dzięki jednemu kolorowi prawie minimalistyczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję bo słusznie się należy - przepiękna , nostalgiczna praca :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda niesamowicie - jest subtelny, elegancki i robi na mnie niesamowite wrażenie. Zawsze zazdrościłam umiejętności frywolitkowania, takiego mistrzostwa - zazdroszczę podwójnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, niesamowicie urzekający! :) Gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny kołnierzyk. Przypomniał mi moją babcię i jej przedwojenny szyk.

    OdpowiedzUsuń