piątek, 11 września 2015

Wojownicza dusza - kolczyki

Wyszperałam gdziesik nowy wzór na kolczyki i zastanawiałam się jakiego koloru użyć do wypróbowania tego wzoru, a tu akurat wrzesień i nowa zabawa w kolorki u Danusi. Stwierdziłam, że połączę przyjemne z pożytecznym i odwrotnie.
Najpierw banerek.


A teraz moja praca. Kolczyki w kolorze ciemnooliwkowym z  jasnooliwkowymi koralikami. Nie wiem, czy ktoś chciałby nosić kolczyki w takim kolorze? Jakoś oliwka nie pasuje mi do biżuterii.


 Mój mąż jest genialny w wymyślaniu nazw, te kolczyki nazwał: "wojownicza dusza".

 

34 komentarze:

  1. Piękne, bardzo delikatne kolczyki i ten kolor ślicznie się komponuje z tymi ażurami i koralikami. Sprawiają, że wydają się takie lekkie...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i delikatne kolczyki. Pozdraiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki bardzo delikatne . Masz męża z dużą wyobraźnią świetna nazwa bo ja te kolczyki widzę u rudowłosej piękności na uszach myślę że prezentowały by się idealnie . Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolczyków nie noszę,ale te dwa cuda połączyłabym w jedno i wyszła by przepiękna bransoletka,nigdy się nie nadziwię jak można tak misternie to wypleść

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolczyki jedna z dziewczyn napisała o rudowłosej piękności o tym ssmym pomyślałam do rudego koloru włosòw padowałyby idealnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe,delikatne kolczyki. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam parę par kolczyków w odcieniach zieleni więc pewnie, że ktoś by nosił. :) Fajna nazwa. Pasuje do nich! A kolczyki bardzo ładne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny frywolitkowy wzorek ,, może niekoniecznie na kolczyki ale frywolitke lubie , niestety póki co oglądac , bo jeszcze nie zgłębiłam tej techniki. Fajnie wygląda z tymi koralikami.
    Baw sie dobrze pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie się podoba kolor oliwkowy w biżuterii, kolczyki także :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na przykład Ja:) uwielbiam kolor zielony i w mojej biżu można znaleźć wiele elementów w tych barwach i odcieniu:) Piękny wzór:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolczyki:) Podziwiam za umiejętności tworzenia frywolitek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolczyki ,ja tam bym chętnie nosiła w takim kolorze bo go uwielbiam ,a jak jeszcze widzę frywolitkę to sa same wzdychania.
    POzdrawiam ciepluśko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyszły :)
    ja tam za tym kolorem nie przepadam,ale frywolitkę kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna delikatna i ażurowa praca :) Ja mogę je nosić, bardzo mi się podobają i lubię ten kolor :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Choć ja nie lubię tego kolorku to na pewno byli by chętni do noszenia bo są śliczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie delikatne, a te maleńkie zielone koraliki dodają im wiele uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Są śliczne! Myślę, że niejedna osoba chciałaby takie założyć. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo zwiewne ozdoby. Ja próbowałam kilka razy frywolitki i odpuściłam. Nie dla mnie ta technika. Tym bardziej podziwiam Twoje wytwory. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna, misterna robota. Frywolitka od dawna mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze kolczyki. Te koraliczki tylko dodają jej uroku!

    OdpowiedzUsuń
  21. Frywolitka nieustannie mnie zachwyca - kolczyki wyglądają bardzo subtelnie. I myślę, że ktoś się na nie pokusi.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Prezentuja się bardzo delikatnie i sa piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę , że do kremowej lub beżowej bluzki idealnie by pasowały... są śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

  24. Prześliczne kolczyki. Kolorem i delikatnościąś podbiły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne kolczyki :-) Bardzo mi się podoba frywolitka i przymierzam się do nauczenia się jej tajników, żeby móc ją potem pożenić z sutaszem ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow przepiękne kolczyki. Uwielbiam oglądać frywolitki, bo sama robić nie umiem.

    OdpowiedzUsuń