sobota, 11 lipca 2015

Róż i srebro

Biorę udział w kolorowej zabawie u Danutki.


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhOJ1P5_vZhK9-GBh9fKt8oFoPt1SciDPy-4EV3AOPyTFqYbbXpS3Jy71oNNMDWkOnwQ_VzpFDl_d5Htpc2gQWEhxe2CfHs8846ZFRSmzCCv9ygMgX_n_32jVSTs90c17c4u76tcIlhXAk/s640/Nowy+folder-002.jpg

Oto moja praca przygotowana specjalnie z tej okazji. Wybrałam kolor różowy i dodałam do niego srebrne koraliczki. Wzór tych kolczyków też jest zupełnie nowy. W planach mam jeszcze takie same w granacie i spróbuję zrobić jeszcze wisiorek.



Kolczyki można kupić na "Srebrnej agrafce".

36 komentarzy:

  1. Zaskoczyła mnie uroda tych kolczyków , delikatny róż i srebro, prezentują się fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo subtelne pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatne i urocze!
    Dorotko, źle podlinkowałaś, nie do posta tylko do całego bloga i z czasem Cię nie znajdą;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwiebiam frywolitkę w każdej postaci , więc jak dla mnie nawet różwe kolczyki sa przepiekne, aczkolwiek nie przepadam za tym kolorem . Bardzo fajny ten wzorek , jeszcze nie widziałam takich kolczyków.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy wzorek tych kolczyków. Są takie delikatne. Fajny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Frywolitka wciąż mnie zachwyca, bardzo fajne kolczyki:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rękodzieło.
    Jestem ogromną zwolenniczką takich cudeniek.
    Zazdroszczę talentu.

    Pozdrawiam
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo delikatne kolczyki:) To srebro dodaje troche ochłody a latem potrzebna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjawiskowe. Podziwiam taką "robotę" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo delikatny ten róż. Kolczyki wyglądają pięknie i romantycznie.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i jakże delikatne wyszły te kolczyki.
    Mam prośbę usuń link z zabawy i dodaj jeszcze raz ,bo przenosi do całego bloga a nie tego posta.
    Pozdrawiam ,Danutka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam. Już poprawiłam, ale nie wiem, czy dobrze, dopiero się uczę. Dorota

      Usuń
  13. Czekam na zapowiedziany frywolitkowy granat i sreberko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne kolczyki i kolorki ładnie się komponują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakby nie patrzył... kwiatuszek :-D
    pięknie
    ja w tej technice dopiero raczkuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam frywolitkowe prace ... śliczne , delikatne kolczyki . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności! Podziwiam frywolitkę, a Twoje zestawienie róż i srebra niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne i delikatne. Tak określam kolczyczki. ładnie się prezentuje zestawienie różu i srebra :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pełne uroku frywolitki! Lekkie i zwiewne ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne, delikatne, dziewczęce - podziwiam tę umiejętność.

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne kolczyki, takie delikatne i subtelne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Frywolitki zawsze są boskie, a jeszcze dobrze zrobione to już ideał po prostu :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny wzór, a jakby tak były w innym kolorze, to lux! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekne i bardzo delikatne pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze zachwycam się frywolitkami :)
    Przepiękne!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy jeszcze nie próbowałam tej techniki ale kiedy patrzę na tak piękne prace to mam ochotę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne, delikatne, a te srebrne koraliczki pięknie dodają im blasku:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dostojna elegancja Twoich frywolitek:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne,bardzo delikatne :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń