niedziela, 17 kwietnia 2016

W buraku nam do twarzy...

Że burak - zdrowy, to każdy dobrze wie. Nie każdy lubi, ale każdy docenia. Ja osobiście lubię i zajadam chętnie. A dlaczego dziś o burku? I co ma burak do frywolitek?
Danusia, w swojej comiesięcznej zabawie zarządziła kolor buraczkowy i to wszystko z tego powodu.
Zainteresowanych zabawą odsyłam tu.
A oto moja buraczana praca - wisiorek.

 Ciężko było zrobić dobre zdjęcie, tak by było widać buraczany kolor. Mam nadzieję, że jest dobrze i Danusia przyjmie moje dzieło.

Wisiorek składa się z kilku elementów, które później skrupulatnie połączyłam. Koraliki są w kolorze delikatnie różowym (więcej widać błysku niż koloru) i grafitowym.
Robiłam już podobny wisior w kolorze czarnym.






26 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wisior i jaki duży :)
    Bardzo podoba mi się połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. łał..... śliczności :-)
    równiutko i ładniutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńko fantastyczny wisior i ten kolorek rewelacja. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny wisiorek. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę wyjść z podziwu...cudowny wisiorek ♥ pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny wisior pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny ,równiutki i jaki pracochłonny ten klejnocik w postaci wisiora.
    Z robieniem zdjęć tego koloru nie jest tak łatwo,sama miałam z tym ogromny problem ,bo albo za czerwono,albo znów za ciemno .Także spokojnie wszystko gra na 102
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Z takim buraczkiem każdemu chyba jest do twarzy. Śliczny i oryginalny wisiorek!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i misterny wisior :* Baaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny wisior:)Pięknie wkomponowane koraliki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wisior,pewnie był bardzo czasochłonny :)Śliczny :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny wisior zrobiłaś, idealny do letnich sukienek:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne połączenie kolorów. Podziwiam taką misterną robotę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczny, misterny, niesamowity! Jestem pod wrażeniem pracy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny jest Twój buraczany wisior! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wisiorek i w buraczkowym kolorku mu " do twarzy".

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjny frywolitkowy wisiorek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny i jak fajnie delikatnie połączony z koralikami :) Super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Frywolitki zawsze są piękne ale czasami wyjątkowe :-)

    OdpowiedzUsuń